Summa sidvisningar

torsdag 24 oktober 2013

Jag!

 Har några punkter på min att göra lista.. 
1 kiropraktor för min rygg. Haft ont sen i Juni. 
Tog tag i det och var där förra fredagen. Gud så ont det gjorde när hon tryckte och klämde! 
Domen blev en vriden ryggkota , och besvär från höfter och bäcken. Har vart svullen och ryggkotan har känts som den står ut. Jag trodde jag hade muskelknutor, men det var revbenen som stack ut och som liksom flyttat sig ovanpå musklerna? Fattar ingenting? 
Ska tillbaka imorgon för mer behandling.

2 anhörigstöd

Tog kontakt med anhörigstöd för jag behöver hjälp! 
Gick dit och talade med en trevlig kvinna.
Hon sa att jag behöver mer/annat stöd. 
Så nu har jag fått tid på prima Vuxenpsykiatri för att få hjälp. 

3 klippa mig!

Herregud så jag behöver klippa mig! 
Få se om jag möjligtvis hinner imorgon.. 

Har iallafall börjar ta tag i mig själv.. Behöver det och ja det är dyrt med kiropraktor, psykolog besök och frisör. Men försöker tänka att jag är värd det..

På lördag ska jag gå ut och dansa! Och äta middag med vänner och det ser jag framemot. Det ska bli såå kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar