Summa sidvisningar

tisdag 10 december 2013

Fortfarande jag!

Jag har klippt mig, gått på goldenhits med tjej kompisar, kiropraktor för min rygg, träffat en läkare och nu idag en psykolog. Är sjukskriven på halvtid för återhämtning. 
För sonen går det just nu bra. Jag tackar Gud för vår kontakt på soc öppenvård som hjälpt oss massor! Sonen jobbar 2 dagar och går kortare dagar i skolan 3 dagar. De 3 veckor som vi provat har fungerat! Jippi! 
Dotter jobbar som vikarie på förskola och får jobba nästan hela tiden. Vilket är super bra! 

Med maken svänger det fortfarande. Lite upp och ner. Han har på sista tiden fått skakningar. Så mycket att han inte kan dricka ur ett glas. Det sitter i ett par timmar och uppstår i stressade situationer. Hela kroppen skakar från huvudet ner i benen. 
Han ska alla Fall få sysselsättning på dagarna på något som kallas MIVA. Där har flera om inte alla Asperger och någon annan diagnos. 
Ska snart dit och hälsa på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar