Summa sidvisningar

lördag 24 augusti 2013

Det går bra

Maken fortsätter arbetsträning nu 4 timmar per dag. Har vart upp och ner med att hjälpa till hemma. Men just nu fungerar det bra igen. Vi funderar på ett schema och hur det ska se ut så det passar oss/honom. Snart är det klart. Så får vi se hur det fungerar. 

Sonen har klarat sitt moppekort och är numer ute och kör mest hela tiden. Han har också börjat skolan igen vilket hittills gått bra. 
Men i onsdags fick jag ett telefon samtal från sjukhuset att sonen har en operations tid på måndag morgon.. Det snurrade till världen lite då vi hade lite in planerat nästa vecka. Och inskolningar på jobbet.. Men det löste sig så imorgon åker jag och sonen in på kvällen och på måndag morgon opereras han i sitt knä. Sen hoppas jag att vi får åka hem på onsdag.. 

Dotter har skickar ut CV till alla möjliga förskolor i närheten av där vi bor och förra veckan fick hon vikariera på en förskola, det tyckte hon var kul! 

Jag hoppas detta blir en bra höst, med mindre sjukdom och mindre möten, så man kan fortsätta slappna av lite. Sen kommer det alltid finnas dagar som är sämre än andra, men önskar att det blir färre sådana. 
Ha en bra dag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar